Latest Post

Punca sebenar Ziana Zain Mohon cerai bongkar suami pernah cilikan alat sulit anak!

Punca sebenar Ziana Zain Mohon cerai

Punca sebenar Ziana Zain Mohon cerai bongkar suami pernah cilikan alat sulit anak! | Aduhai. Selepas bercuti panjang, ada macam-macam cerita yang berlaku dekat Malaysia ni. Ingat lagi kisah penyanyi terkenal Malaysia, ziana zain yang buat laporan polis pasal suami dia hukum anak-anak dia. Katanya sebab anak-anak dia tak solat. Maka bermula dari itu, macam-macam kecaman yang diterima penyanyi ini. Mungkin sebab dah tak tahan di kecam, maka ziana zain pun beritahu  hal sebenar.

Menurut cerita yang dikongsikan di Media Hiburan, ziana zain telah dedahkan yang suami dia ni seorang kaki pukul. Teruk jugalah anak-anak dia kena dengan suami dia ni sampai lebam dan “pecah” pada anggota badan. Teruk juga la kan?

Tapi apa yang kami rasa teruk juga adalah bilamana suami kepada ziana zain ini pernah ambil cili dan letak dekat kemaluan dan dubur anak dia yang waktu itu baru 3 tahun! Eh! Baru 3 tahun! Apa yang mereka tahu kan? Betul punya panas baran ni.

Dan penyanyi ini juga berkata yang suaminya ada mengambil barang terlarang (dadah)

Dan setelah hampir 20 tahun bersama, akhirnya ziana zain membuat keputusan untuk memohon penceraian kerana dah tak tahan tengok anak dia asyik kena dera dengan suami dia. Dan sekarang, mereka yang dulunya kecam dah tahu hal sebenar kenapa ziana zain sanggup buat laporan polis kan?

Tiada ulasan