Latest Post

Founder produk terkenal dikecam, jalin hubungan dengan isteri orang


Founder produk terkenal dikecam, jalin hubungan dengan isteri orang | Ah! Macam-macam cerita! Belum habis kisah suami tinggalkan isteri pertama, kini tular pula cerita founder produk terkenal jalin hubungan dengan isteri orang! Ini kes parah ni. Punya rupa dan pastinya berada, kenapa isteri orang juga yang dikacau kan? Punyalah banyak anak gadis dekat malaysia ni yang masih belum berpunya, isteri orang juga yang dipilih.

Ceritanya macam ni, isteri orang ni join bisnes produk yang dikenalkan founder ni. Si suami beri izin pada isteri sebab niat dia pada awalnya nak bantu naikkan kewangan keluarga. Tapi lama kelamaan, suami dia nampak ada sesuatu yang pelik daripada mesej-mesej antara isteri dia dengan founder ni. Di tambah pula dengan gambar-gambar mereka berdua.

Nak jelas dan faham kisah sebenar Founder produk terkenal dikecam, jalin hubungan dengan isteri orang, jom baca status yang dikongsikan suami dia:

Assalammualaikum semua

Saya adalah suami kepada WAN ATIRAH WAN MALEK dengan ini MELARANG SEKERASNYA isteri saya ini MENIAGA DRPRODUCT. Ini adalah kerana FADHLAN AZIM iaitu founder DRPRODUCT seakanny MENGGODA ISTERI SAYA sehingga banyak gambar mereka berdua duaan dan pelbagai perbualan yang tidak sepatutnya ANTARA MEREKA. JADI SAYA TIDAK LAGI MAHU ISTERI SAYA BERHUBUNG dengan FADHLAN AZIM FOUNDER DRPRODUCT INI.

Saya umumkan secara besar besaran sebab saya INGIN ISTERI SAYA BALIK SEMULA pada saya demi SAYA, anak2 DAN KELUARGA dan SAYA AKAN CUBA sebaiknya memelihara isteri saya. Saya SEDAR SELAMA ini saya KURANG memberi perhatian kerana saya BEKERJA MAKAN GAJI DISIANG HARI DAN PARTTIME kerja LONGKAI diwaktu malam untuk menambah pendapatan isi rumah. Pada awalnya saya membenarkan isteri saya meniaga kerana isteri saya nak bantu saya, namun saya TIDAK SANGKA KEPERCAYAAN saya TELAH DISALAHGUNAKAN oleh isteri saya sehingga TERJALIN HUBUNGAN YANG TIDAK SEPATUTNYA.

Saya MAAFKAN isteri saya kerana saya terlalu sayang pada dia dan anak2 kami masih kecil lagi. Saya SEDAR kurang berharta dan tidak mampu mewahkan seperti golongan elite, tapi 4 perkara asas paling wajib dalam Islam sebagai suami, saya telah laksanakan seperti tempat tinggal, makanan, pakaian dan ubat2an contoh sebelum ni , meminta bantuan ayah utk hantar bahan makanan ketika saya sibuk bekerja, menggunakan motorsikal utk ke tempat kerja dan memberi isteri menggunakan kereta, ada rumah utk duduk sekarang ni sementara menunggu sebuah rumah lagi yang telah saya beli utk kami sekeluarga..

Sesiapa yang membaca status saya ini, saya menyeru JANGAN LAH SOKONG ISTERI SAYA meniaga DRPRODUCT ini kerana perniagaan ini menjurus isteri saya lupa tanggungjawab sebagai isteri dan anak2 kami yang masih kecil ini. Remuk hati saya apabila melihat SEORANG LELAKI BUJANG berhubung berlebihan dengan ISTERI SAYA yang masih bergelar isteri.

Tiada ulasan