Latest Post

Selepas mengusahakan Bisnes Madu, Shuib kini mampu beli kereta mewah!

shuib beli lamborghini

Selepas mengusahakan Bisnes Madu, Shuib kini mampu beli kereta mewah! | Fuh! Viral kini dalam media sosial gambar Shuib sepahtu dengan kereta mewah, Lamborghini merah. Memang mewah betul rezeki Shuib sekarang ni. Selepas buat keputusan untuk berhenti menjadi Deejay radio dan ingin fokus kepada bisnes madu, baru-baru ini, artis ini telah memuat naik gambarnya dengan kereta mewah, Lamborghini. Kereta yang menjadi impian buat semua orang!

Menurut 1 kapsyen yang dikongsikan Shuib dalam media sosialnya:

"Alhamdulillah, berkat usaha dan bisnes madu, akhirnya dapat bergambar dengan kereta idaman tapi ni memang terhad sebab cuma ada 4 biji dalam Malaysia”

Fuh! Ada 4 biji sahaja kereta ni dalam malaysia! Memang beruntunglah shuib! Siapa sangkakan? Tuah ayam nampak di kaki, rezeki manusia tak siapa yang tahu. Asal ada usaha, pasti kejayaan datang menjelma!

Namun, dalam 1 temubual media bersama shuib sepahtu, beliau menjelaskan yang kereta tersebut bukanlah miliknya. Dia sekadar ingin bergambar sahaja dengan kereta mewah tersebut.

Apa pun, mungkin ini adalah permulaan kejayaan kepada Shuib, kami doakan 1 hari nanti, beliau dapat sebijilah kereta mewah ni. samalah dengan semua. Kami doakan, korang juga akan berjaya dapat apa yang korang idamkan dalam hidup ini ya! peace!

Tiada ulasan