Latest Post

“Berat rasa untuk menaip tetapi tolong berhenti popularkan dia”

kakak kepada pengasas produk kosmetik terkenal

“Berat rasa untuk menaip tetapi tolong berhenti popularkan dia” | Viral kisah mengenai seorang kakak kepada pengasas produk cosmetic terkenal negara yang mana meminta kepada semua netizen agar berhenti mempopularkan adiknya. Al kisahnya, kakak kepada pengasas produk cosmetic terkenal ini tidak bersetuju dengan cara pemasaran adiknya yang dikatakan mempermainkan agama. Wah! Apa yang sudah jadi ni kan?

Ceritanya, walaupun mereka mempunyai pertalian darah sebagai adik beradik namun ianya tidak bermakna mereka juga mempunyai pendapat yang sama.

Dalam 1 status yang dikongsikan di dalam akaun Instagram milik yatie, dia secara terang-terangan menulis agar netizen segera berhenti mempopularkan sesiapa sahaja yang mempermainkan agama atau tukar jantina di dalam usaha mempromosikan produk mereka.

kakak datuk aliff syukri


Kita akan galakkan lagi mereka untuk bersaing dalam isu siapa punya isu lebih viral. itu yang mereka nak. Sekaligus, akan ramai anak muda & remaja yang sedang mencari identiti akan terikut.

Dan seperti biasalah, selepas sahaja pos, ramai netizen yang menyokong tindakan Noor Hayati ini dan tak kurangnya mereka yang tidak menyokong. Biasalah tu kan?

Noor hayati yang juga Pengarah Eksekutif Sendayu Tinggi dalam kenyataannya berkata, dia sendiri tidak setuju dengan apa yang dilakukan oleh adiknya. Yang salah tetap salah. Keluar dari perut yang sama belum tentu sikap kami juga sama.

Tiada ulasan