Latest Post

Sedih! Wajah gadis cantik ini hilang di akibatkan..

Wajah yang cantik hilang bila

Sedih! Wajah gadis cantik ini hilang di akibatkan..| Dunia ini sebenarnya penuh dengan penipuan. Kenapa? Sebabnya, kita biasa melihat yang cantik sahaja berbanding rupa sebenarnya seseorang. Yelah, mana ada gadis-gadis yang keluar rumah tanpa makeup kan? Kalau ada pun, tersangatlah jarang! Paling tidak pun, kenalah pakai sikit-sikit bedak kat muka.

Sebab itulah, orang cakap, kalau nak tengok wajah sebenar seseorang tu, kena lihat wajah mereka tanpa makeup. Tapi itu kata orang, berbeza pula dengan kami di sini. Kami lebih suka cakap, nak lihat peribadi seseorang tu, kena lihat waktu dia tidur! Hahaha. kenapa? Sebabnya, waktu itu sahaja mereka “ikhlas”.

Kalau tengok waktu mereka sedar, pun ada penipuan. Betul tak? Pernah tak baca atau dengar cerita mengenai wajah hitler yang dikatakan bengis sewaktu sedar tetapi nampak tenang je waktu dia tidur. Ataupun korang sendiri pernah berhadapan dengan perkara ni:

Wajah punyalah cantik. Peribadi sopan. Tapi waktu tidur, aduh! Tuhan sahaja yang tahu! Macam-macam gaya dibuatnya siap pakej bunyi dengkur lagi. Hehehe.

Tapi kan, pasti ada yang cakap, macamana nak tengok wajah pasangan kita waktu mereka tidur jika belum ada ikatan yang sah? Ahha! Jangan risau. Kami kongsikan dengan korang semua, perbandingan mudah ini. ala, lebih kurang je macam korang pun. sikit je bezanya. Cuba tengok dekat gambar di bawah:


beautiful cat

Tiada ulasan